poniedziałek, 3 października 2022
WIĘCEJ

    NAJNOWSZE

    Strona internetowa dla kamerzysty

    Dzisiaj Polacy wszystkiego szukają w internecie. Często to właśnie od strony internetowej zależy czy złożą zamówienie w danej firmie, czy skorzystają z oferty innego przedsiębiorcy.

    Strona internetowa jest w dzisiejszych czasach naszą najlepszą wizytówką. Musi wzbudzać zaufanie. Jeśli strona nie wygląda profesjonalnie, to użytkownik podświadomie ma spore wątpliwości czy ta firma jest w stanie zrealizować usługę w sposób satysfakcjonujący. Dlatego ważne są profesjonalne strony internetowe.

    Klient szuka wykonawcy, który zrealizuje film z jego wesela. Gdy wejdzie na strony internetowe różnych firm, znajdzie zupełnie inne informacje. Czego jednak będzie szukał internauta w tym przypadku? Na pewno będzie interesowało go portfolio firmy, czyli zrealizowane filmy. Ważne będą również przykładowe ceny usług.

    Ważny jest również opis firmy, a nawet przedstawienie się właściciela. Od razu nawiązany zostaje kontakt. Klient czuje, że podczas rozmowy telefonicznej nie rozmawia z kimś zupełnie nieznanym. Skoro mowa o kontakcie – konieczny jest numer telefonu, ale wiele osób woli pierwsze pytanie wysłać za pomocą maila lub poprzez Facebooka. Dlatego ważne jest, by posiadać formularz kontaktowy na stronie, a dodatkowo musi na niej znajdować się specjalny widget Facebooka, który pozwoli od razu wysłać wiadomość za pomocą tego portalu społecznościowego.

    Podsumowując strona internetowa dla kamerzysty ślubnego powinna być przejrzysta, zawierać portfolio, opis i zdjęcie właściciela, a także numer telefonu, formularz kontaktowy i ułatwiać nawiązanie rozmowy przez Facebooka.

    Nie dotyczy to jednak wyłącznie stron internetowych dla branży ślubnej. Każda firma powinna posiadać profesjonalną stronę internetową – niezależnie czy jest to firma kosmetyczna, usługowa, kancelaria prawna, sklep czy dostawca internetu. Wiele firm ma dobre strony internetowe. Jednak wiele potrzebuje natychmiastowej zmiany. Warto zastanowić się czy klient wchodzący na naszą stronę widzi naszą firmę tak, jakbyśmy tego chcieli.

    Ważne jest, aby strona internetowa była responsywna, czyli dostosowywała się do każdego urządzenia – niezależnie od tego czy przeglądamy ją na komputerze, tablecie czy smartfonie.

    Latest Posts

    NIE PRZEGAP

    NEWSLETTER

    Otrzymasz informacje o wszystkich nowościach